Threads zavádí mobilní analytiku pro všechny uživatele

Threads dosahuje 320 milionů měsíčně aktivních uživatelů

Threads oznámil kompletní zavedení analytiky příspěvků v mobilní aplikaci, což vám umožní kdykoli získat kompletní údaje o výkonu vašeho obsahu.

Analytika Threads poskytuje data o vašich nejúspěšnějších příspěvcích, růstu sledujících, míře interakcí a dalších údajích, to vše v rámci přehledného analytického rozhraní v aplikaci.

Threads minulý měsíc spustil počáteční test analytiky příspěvků s vybranými uživateli a nyní ji zpřístupňuje všem v nejnovější verzi aplikace.

Jak vysvětluje Threads:

„Zavádíme přehledy pro vaše příspěvky na mobilu i webu. Na mobilu klepněte na ikonu přehledů na svém profilu (vpravo nahoře) a vyberte časové období. Uvidíte své nejlepší příspěvky seřazené podle zobrazení a lajků. Chcete-li vidět vše, co jste během tohoto období zveřejnili, klepněte na ‚Zobrazit vše‘ vpravo. Budete moci třídit své příspěvky podle zobrazení, lajků nebo odpovědí – a klepnutím přímo na příspěvek získáte podrobný přehled o zobrazeních a interakcích.“

Jak uvádí tým Threads, analytiku příspěvků můžete také zobrazit ve webové verzi aplikace, přičemž si můžete své přehledy připnout do sloupce v rámci webového zobrazení Threads kliknutím na ikonu připnutí vlevo dole a následným výběrem „Přehledy“.

Tato data jsou klíčová pro manažery sociálních médií, a pokud Threads chce maximalizovat své růstové příležitosti, musí nabízet tyto přehledy, aby pomohl tvůrcům rozšiřovat jejich publikum a dosah v aplikaci.

I když tyto dva prvky nejsou vždy v souladu, zejména v moderní době algoritmicky definovaného zapojení na sociálních sítích. V dnešní době většina lidí spoléhá na výchozí kanál „Pro vás“ v sociálních aplikacích, který jim zobrazuje obsah, o kterém algoritmy předpokládají, že je bude nejvíce zajímat, kdykoli se přihlásí. A protože to za vás udělá veškerou práci při zobrazování relevantních příspěvků, potřeba sledovat jednotlivé účty je výrazně snížena. To ztěžuje tvůrcům budování sledujících, protože lidé jednoduše nesledují účty stejným tempem jako dříve.

Zdroj: Social Media Today

Obrázek: Threads

 

Related posts

Leave a Comment